تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اطلاعاتی از پرسپولیس که توسط یاغی‌های استقلال لو رفتند  

آرش رضاوند هافبک استقلال که معمولا جزو بازیکنان ثابت مجیدی است تأکید می‌کند همه هدف استقلال این است که در پایان این فصل یک جام به هوادارانش هدیه دهد.

کد خبر: ۹۸۰۰۶
۱۱:۱۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

 یاغی‌های استقلال

دیدارنیوز - بخش‌هایی از صحبت‌های آرش رضاوند بازیکن استقلال را در زیر بخوانید: 

در بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردیم و اگر بخواهیم در مورد گذشته صحبت کنیم چیزی عوض نمی‌شود. ما در لیگ دنبال بهترین رتبه ممکن هستیم و در جام حذفی هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امسال باید یک جام به هواداران هدیه دهیم و امیدوارم فصل را به‌خوبی تمام کنیم.

آقا فرهاد واقعا به بازیکنان لطف دارد و کارش بسیار با ارزش است. به هر حال یک‌سری از بازیکنان مشکل دارند و همین پاداش‌ها می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. زیاد دوست ندارم درخصوص این مسائل صحبت کنم ولی امیدوارم این مشکلات هم تمام شود.

ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم امکانات اولیه را برای باشگاهی در حد استقلال داشته باشیم. ما یک زمین تمرین ثابت می‌خواهیم و اینکه باشگاه بدنسازی در اختیارمان باشد. این‌ خواسته‌ها زیاد نیست.

باور کنید امکانات پرسپولیس با ما قابل قیاس نیست. ما از خودمان حرف نمی‌زنیم و هم‌اکنون بازیکن‌هایی داریم که قبلا برای پرسپولیس بازی می‌کردند و از آنها می‌شنویم که پرسپولیس چه امکاناتی دارد. من نمی‌خواهم مقایسه کنم و فقط این انتظار را دارم که استقلال هم امکانات خوبی داشته باشد.

منبع: وقت صبح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
3
دندون خرگوشی این حرفها همش از سوزش جام نگرفتنه
احمد لوکارلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
3
تنها امکاناتی که پرسپولیس بیشتر از استق لال داره فهم و شعور مدیریت و بازیکنان آنها می‌باشد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی